divendres, 4 de juny del 2010

Jornada 4 de Juny


HOLAAAAAAAAAAAAAA!!

Quin dia tan esgotador!! però sense cap dubte, tot l'esforç i la suor (feia moltíssima calor avui) ha valgut la pena!!

Com bé sabeu, al llarg d'aquestes últimes sessions hem estat preparant les activitats que faríem avui, i he de dir que m'ha soprès molt el resultat. M'he esperava que tot fos un caos enorme, per la gran quantitat de nens i nenes, però no ha estat el cas, hem sabut fer les coses bé i tot super organitzat i amb el temps controlat i la cosa no s'ha desmadrat gens!

Per que us feu una idea del que ha succeït avui al campus mundet us faré un petit resum:

Cap a les 10, un munt d'autocars començaren a arribar a la plaça del campus i van deixar al voltant de 700 nens i nenes de P3 P4 i P5!! Ens vam organitzar per escoles i van esmorçar. Aquí, vam repartir els identificadors dels grups que vam formar per fer les activitats que teníem preparades. Després d'aquest d'agafar forces amb aquest esmorçar ens vam fer la foto de grup, bé, seria millor dit, LA SUPER FOTO DE MACRO GRUP!! Vam trigar el nostre temps en col·locar-nos tots!!

Un cop feta la foto, els nens i nenes amb l'ajut de les mestres i les alumnes de la universitat es van dividir per grups. Començava la partida! Jo vaig marxar ràpidament cap al mòdul de treball social on feiem cinema a esperar que vingués el primer grup d'infants. El primer grup era de P4 i entre les escoles que hi van anar, estava l'Eulàlia Bota, col·legi que vaig visitar en el primer semestre. Els videos que els vam posar els va agradar molt, fins i tot, es van posar a cantar la cançó del cargol: "Ajudem al cargol, a arrancar l'herba, a arrancar l'herba, ajudem al cargol, a arrancar l'herba de poliol" Va ser molt maco veure als infants tan immersos en el video, tant atents i cantant la cançó! Els altres dos grups que van venir després també van mostrar la mateixa il·lusió que els primers, però en l'últim, la cançó del cargol els hi va agradar tant, que la vam cantar infinitat de cops a grit pelat! Va ser espectacular!!

Un cop es van acabar els tres torns, vam anar tots a la plaça central i vaig veure una imatge molt impressionant. No sé ben bé la xifra exacte, però la plaça sencera estava plena de nens i nenes ballant a la vegada al ritme de la música del clup super 3! Jo també m'hi vaig afegir amb els nens del cole Rosa dels Vents "els meus nens". Potser és el que més em va agradar i el que recordaré més!! Espectacular!!.

Després de ballar i passar-nos-ho tant i tant bé, vam anar tots al Palau de les Heures a menjar, que estavem morts de gana!! Em va agradar molt, ja que era el primer cop que visitava els jardins del palau, són realment molt bonics!

Allà vam passar tota l'estona fins a les 4, que era l'hora de marxar dels infants.

La veritat és que aquest dia no l'oblidaré pas. Ha estat un dia ple de vivències super especials que m'han motivat molt per seguir estudiant aquesta carrera i m'ha donat moltes energies positives per afrontar aquest fi de curs tant ple d'examens i treballs!!

Bé, aquest blog arriba al seu fi... espero que us hagi agradat llegir les meves experiències visqudes en aquesta assignatura que m'ha aportat tantes coses bones, sobretot il·lusió, ganes i molta força per continuar endevant i seguir estudiant per ser en un futur una mestra d'educació infantil!

Adéu!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada