dijous, 25 de febrer del 2010

Primer dia al CEIP Rosa dels Vents!

23 de Febrer


Avui el primer torn de dimarts ha anat a les escoles i, com Marta i jo som del primer torn...hem anat a visitar a la Rosa dels Vents, un col·legi molt maco i acollidor situat a Sagrera.

Quan hem aconseguit arribar la l’escola (ens hem perdut una miqueta marta i jo) ens ha rebut la directora Nuria i la cap d’estudis i coordinadora de educació infantil, Remei. Ens han explicat una mica que és la primera vegada que col·laboren en el projecte Universitat - Escola i que estan molts il·lusionades. També ens han explicat que aquesta escola no té P-4 i que per tant, al projecte només participaria P-5. Després d’estar una estona parlant a Direcció, Marta i jo hem anat a l’aula de P-5 on els nens estaven esperant-nos.

La classe de P-5 són els Dofins. S’han presentat tots d’un en un i després ho hem fet nosaltres. He de dir també que aquests noiets i noietes se’n recordaven molt de les meves companyes que van anar al primer semestre. La Pili, la tutora dels Dofins, ha dit que avui faríem desdoblament de la classe: la meitat es quedava a l’aula fent plàstica i l’altra anaven amb la Remei a la ludoteca. La meva companya Marta s’ha quedat amb la meitat del grup que feia plàstica i jo he marxat cap a la ludoteca!

Un cop allà, els nens i nenes i també la Remei i jo hem fet una rotllana al terra i hem dit que farem i a què jugarem. La Remei m’ha explicat que es tracta de fer que els nens utilitzin el llenguatge oral mentre juguen, així, la meva tasca i la de la Remei consisteix en fer participar a tots i a totes, preguntant-los i ficar-nos dins el joc.

Hi ha diversos racons dins la ludoteca, podem trobar: el taller de cotxes, el metge, la caseta amb la cuina i la taula per menjar, el supermercat (que ha venut molt avui), disfresses i maquillatge.

Ha sigut molt divertit (i m’he cansat també; quina energia que tenen aquests nens i nenes de la Rosa dels Vents!). Un cop hem acabat de jugar, ens hem tornat a posar en rotllana per fer una petita reflexió amb els nens sobre el que hem fet i sobre què ens ha agradat més.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada