dimecres, 24 de febrer del 2010

Anem a visitar la Rosa dels Vents!/ Com dibuixes el teu Nom?

18 febrer

Segon dia de classe. Avui ha sigut dia d’organització de la assignatura per què durant la primera meitat de la classe ens hem repartit entre les escoles que participen al Projecte Universitat-Escola; hem fet els grups que aniran dimarts i dijous (jo vaig els dimarts a la escola :D); hem fet les parelles per les cotutories i finalment, hem escollit una persona per fer la exposició oral sobre un dels llibres ha escollir: Nens de vidre o La niña del lápuz marrón. (també hem elaborat el calendari de les exposicions).

Com ja he dit abans, aniré els dimarts a la escola Rosa dels Vents (a Sagrera) on només participa la classe de P5 al projecte mencionat anteriorment. Com a companya de cotutoria tinc a la Laura Roca, que anirà els dijous a la mateixa escola que jo. Finalment, la meva parella per fer la exposició oral és la Marta Solsona, i ja hem decidit que utilitzarem el llibre de Nens de vidre per la presentació oral ...PER QUÈ SOM LES PRIMERES A EXPOSAR!! (quins nervis!!).

A la segona part de la classe, la professora ens ha proposat fer un dibuix dels nostre nom i dibuixar també què és el que esperem d’aquesta assignatura. Tots i totes ens hem quedat una mica parats...dibuixar? el nostre nom? Les nostres expectatives vers la assignatura?? Normalment, això s’escriu en comptes de dibuixar-lo!

Fer aquesta tasca ha sigut molt divertit alhora que m’adonava que no era gens fàcil plasmar el meu nom en un dibuix (i el mateix dic amb les meves expectatives del curs). Mai m’havia parat a pensar com dibuixar el meu nom, per això, ha esdevingut un repte per mi, i suposo que per a la resta de classe, imaginar-nos el nostre nom en un dibuix.

Un cop realitzada la tasca, hem explicat els nostres dibuixos al company/a del costat i després aquest, ha explicat el meu dibuix a la resta de persones. M’ha sorprès moltíssim la imaginació que tenen algunes de les meves companyes!! Han fet dibuixos realment bonics.

En quant els meus dibuixos, he de dir que he dibuixat el meu sobrenom (Fanni) sobre un pentagrama, fent servir la clau de sol com si fos una F, i amb la resta de lletres, he jugat amb la durada de les notes per dibuixar-les (blanca = a; doble corxera= n; una negra al revés = i). Que per què ho he fet així? Bé, des de petita sempre m’ha agradat la música i penso que és una part molt important per mi; toco la guitarra i tinc un grup de música, i és un plaer poder fer música amb els teus amics, realment gaudeixo molt. La meva expectativa principal vers l’assignatura la he resumit en una petita frase que li he dit a marta per què li tocava explicar-la a ella :P
“Gaudir aprenent tots junts”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada