dimecres, 24 de febrer del 2010

Primer dia de Intervenció a l'aula!

Hola a tots!


L'inici d'aquesta primera classe m'ha deixat una mica sorpresa. Hem realitzat una petita dinàmica al passadís del edifici migdia per trencar el gel i presentar-nos tota la classe. El joc/dinàmica consisteix en fer dues rotllanes concèntriques mirant-nos els uns als altres (de cara). La rotllana exterior havia d’anar rotant i les persones de dins (jo estava a dins :D) havíem de formular les preguntes següents als que es movien:

-Com et dius?

-Quants anys tens?

-D’on ets, on vius?

-Quin és el teu color preferit?

(Pels que encara no em coneixeu...Em dic Estefania i tinc 18 anys. Visc a Cornellà i el meu color preferit és el BLAU!)


Al fer aquesta dinàmica tots i totes ens hem divertit molt (i hem aconseguit trencar el gel ;) ). M’he sentit molt més relaxada que quan era dins la classe i he pogut conèixer a companyes que encara no coneixia gaire.


Fent aquest petit exercici podem reflexionar sobre la importància que té la benvinguda o l’inici de classes dins un aula d’Educació Infantil. Així com és igualment d’important els espais, no és el mateix fer aquest exercici dins de l’aula que al passadís, per què es crea un ambient més proper i amè entre els companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada