dimarts, 16 de març del 2010

Primera sessió de cotutories!!

Normalment cada dimarts vaig a l’escola Rosa dels Vents amb la meva companya Marta però avui ha sigut una excepció! Avui teníem la primera sessió de cotutoria.


Juntament amb la meva parella de les cotutories, la Laura Roca, hem estat posant en comú allò que fem a les escoles. Com que ella i jo anem a la mateixa escola (jo dimarts i ella dijous) ens complementem la informació l’una de l’altra, d’aquesta manera, podem conèixer amb més profunditat als nens i com és el treball a l’aula quan no ho puc veure jo. La Laura m’ha explicat que els dijous també fan desdoblament a la classe, però no fan ludoteca i plàstica com fem Marta i jo, elles fan anglès i treball amb fitxes. Per la meva part, li he explicat que nosaltres estem treballant el tema del mar i que anem a jugar a la ludoteca...


Crec que aquesta posada en comú ha estat força productiva per tenir una visió més global del que succeeix a l’escola on anem, com es treballa, com es divideix el grup, a on van els nens quan fan desdoblaments...en resum, com és la vida a l’escola Rosa dels Vents.


Després hem comentat què és el que fèiem quan estem a la Universitat. Tot ha coincidit excepte la classe que vam fer amb la Patricia juntament amb les companyes de pedagogia.


Per últim, hem començat ha pensar preguntes, dubtes, suggerències, fets que ens ha sorprès de les escoles, per poder fer el proper dia el power point que exposarem a la primera sessió de mestres que és aquest divendres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada