divendres, 19 de març del 2010

Sessió de mestres i AQUARIUM!


· Què ens ha sorprès?

-Les capacitats (autonomia, intel·ligència…) ja des de P-3 dels nens.

-L’evolució respecte el primer trimestre.

-L’actualització de la decoració de la classe com a resultat de la feina.

-La bona relació entre els alumnes de diferents línies.

-Les eines de les que disposa la professora per tal de canviar d’activitat (cançons).

-En algunes escoles segueixen sense rentar-se les mans.

-Que vinguin substituts de secundària a fer classe.

-La fomentació de la solidaritat (amb Haití).

-Les diferències individuals dels alumnes.

-Pocs alumnes de P-5 a l’escola Rosa dels Vents.


  • Quins dubtes tenim?

-Quina és la millor manera de reaccionar de la mestra quan un nen escriu una lletra malament?

-Les mestres canvien d’espais? (Eulàlia Bota)

-Les activitats a les colònies fomenten la interactivitat entre diferents

cursos?

-Com es va donar a conèixer Can Fabra?

-Si no venim també es fan racons?

-Es realitzen més activitats conjuntament a més a més dels tallers?

-Com encaren la religió als nens de P-5 de la Rosa dels vents?

-On és ben bé el lloc per a esmorzar a l’Eulàlia Bota?

-Heu pensat alguna activitat de final de curs amb les famílies?


  • Què proposem?

-Que el grup de P-3 de la Rosa dels Vents pugui participar també en

el projecte.

-Que en els jocs populars fomentin més els jocs d’equip.

-Que a Can Fabra no es deixin influenciar i segueixin així.

-Que encara que es facin tallers segueixin fent-se les rutines.

-Que els tallers siguin més variats per tal que els nens no caiguin en la monotonia.


Aquest és el power point que ha presentat la nostra classe (grup 2c) a la primera sessió de mestres d’aquest semestre.


Ha estat molt productiva aquesta sessió ja que el professorat que ha vingut de les diferents escoles que participen en el projecte ens han resolt els dubtes que teníem i han estat molt amables comentant les diverses aportacions dels tres grups de l’assignatura de Intervenció.


Després d’haver presentat els tres power i que els professors hagin comentat i resolt alguns dubtes, s’ha obert una torn de preguntes per acabar de resoldre dubtes que tenia els alumnes de la Universitat.

Després de la sessió de mestres hem anat a... l’AQUARIUM de Barcelona!!


Aquesta sortida era per veure que aquestes institucions tenen preparades moltes activitats didàctiques per als infants i tot un programa pedagògic al voltant dels la fauna marítima. Hem pogut observar la immensa varietat de peixos que hi ha a l’aquarium i després hem anat a la part de jocs didàctics per a nens petits (ha estat una pena no poder entrar a la balena!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada