dijous, 20 de maig del 2010

M'he perdut una gran exposició...T.T

Hola a tots i a totes!!

Bé, primer de tot vull disculparme amb les meves companyes, Anna i Rebeca, que han fet la seva exposició avui per què no he pogut assitir a classe (em trobava malament :(...).

La Marta, però, m'ha explicat que avui han tractat el tema de la relaxació i una mica que és el que han fet. Realment, aquesta sessió m'hagués ajudat moltíssim, ja que porto uns dies (i suposo que totes les meves companyes també) amb molts nervis i molt estrés.

Jo també utilitzo tècniques per relaxar-me quan els nervis em colapsen, com per exemple, la respiració lenta, que tranqul·litza molt ja que així s'aconsegueix que el pols vagi més lent. També utilitzo la música per poder evadir-me una estoneta del món que m'envolta (si bé l'escolto jo, o em poso a tocar la guitarra en el meu sofà ;)).

Penso que la relaxació és un tema molt important per totes les persones, ja que en aquest món en què vivim és molt estressant!! Per aquest motiu, penso també que hem de treballar des de les aules aquestes tècniques de relaxació amb els nens, ja des de ben petits, per poder crear hàbits i estils de vida més saludables (hem de tenir en compte que els nervis i l'estrés no tant sols produeixen problemes psíquics sinó també físics!!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada