dimarts, 11 de maig del 2010

Sorpresa per als nens de P3 i P5!

Hola a totes i a tots!!

Avui ha estat un dia molt especial pels nens d’educació infantil del col·legi Rosa dels Vents, sabeu per què? ENS HAN EXPLICAT UN CONTE!!


Quan hem arribat aquest mati Marta i jo, la Remei ha vingut de presa i ens ha explicat que avui faríem una activitat especial amb els nens de P3 i P5 (una noia ens explicarà un conte!!), i ens ha demanat si alguna de nosaltres podia ajudar-la a preparar la sorpresa pels alumnes. Jo m’he ofert voluntària i Marta s’ha quedat fent la benvinguda amb els Dofins i la Pili.


Primer, la Remei m’ha explicat que m’encarregaré d’avisar als dos cursos quan tot estigui preparat a la biblioteca –i m’ha demanat també que fes fotos ;)-. Després, hem pujat a dalt a la biblioteca on estava la noia que ens explicarà el conte preparant el seu material (música, vestuari, ninots...) i hem parlat una mica de com anirà l’activitat.


La Remei ha marxat al cap de poc temps per què tenia coses que fer encara però m’ha dit que després tornaria per veure el conte. Jo m’he quedat amb la noia i li he explicat el projecte d’universitat-escola –li ha semblat fascinant el projecte J- i després ella m’ha explicat que el conte que faria està més dirigit pels nens i nenes de P3 i estava una mica preocupada per si els alumnes de P5 s’avorririen o no. Després, la noia s’ha posat el vestuari per l’actuació i m’ha dit que ja estava tot preparat i que podia anar a buscar els infants. M’ha dit que ella s’amagaria per què no li veiessin i que jo hauria de posar la música per què comences el conte.

Primer de tot, he anat a buscar els nens de P3 (per què tarden més a pujar i a col·locar-se asseguts a la biblioteca) i després els de P5, que estaven impacients els pobrets!

Un cop hem estat tots preparats, he posat la música i el show ha començat!!

La veritat és que tots els nens i nenes han gaudit molt del conte i han participat moltíssim!!




Aquí us deixo alguns vídeos de com ha anat l’experiència!


fins un altre!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada