dimarts, 18 de maig del 2010

Últim dia a les escoles!!


Avui ha estat l’última vegada que Marta i jo anàvem a la Rosa dels Vents amb la classe de P5: els dofins.

Hem començat com sempre, fent el bon dia i les rutines del matí. Després la Marta i la Remei han marxat a la ludoteca amb la meitat del grup; jo me quedat fent plàstica amb la Pili i la resta d’alumnes.

Hem continuat amb el treball de “Som artistes”, on treballem diversos autors com Picasso. Avui, la Pili ens ha introduït en el món D’Andy Warhol. Ens ha explicat qui és, què pintava i com ho feia. Després ens ha ensenyat imatges del treball d’aquest pintor i ens ha explicat què faríem avui a plàstica.

L’activitat ha consistit en pintar cadascú el seu retrat imitant l’estil d’aquest magnífic pintor. La Pili els ha repartit la seva foto en blanc i negre i jo els he repartit les ceres de colors per què comencessin el seu treball. De seguida els nens s’han posat a pintar, alguns sense pensar com ho farien i d’altres, han escollit primer els colors que utilitzarien i després han començat a pintar.

El resultat ha estat impressionat, m’ha deixat molt parada com els nens i nenes han entès tan bé la tasca i com s’han immers en el treball d’Andy Warhol. M’ha agradat molt veure com la Pili introduïa aquest nou tema per a ells i com han respost els alumnes.

Aquí us deixo una mostra dels magnífics artistes que tenim a la classe dels Dofins!!











Finalment, ens hem fet una foto de tot el grup com a record de la nostra estada en aquesta magnífica escola que tan bé ens ha rebut a Marta i a mi. GRÀCIES PER TOT! ENS VEUREM EL DIA 4 DE JUNY DOFINS!!




1 comentari: